Sova

Gud, vad SKÖNT det ska bli att få sova! Jag har knappt hunnit sova på hela veckan!
Och nu ska jag sova på landet också med kusinen min (Ella).  Vi  ska sova LÄNGE och imorgon ska vi baka CUPCAKES!
Nu när mitt rum är ommålat så är det inte så himla fult eller hemskt längre, det ser faktiskt till och med lite... Somrigt.
Jag kanske ska ta en bild (Till och med!! XD)

Ja nu har jag tagit TVÅ (Dos, De, Two) bilder! Men ni får inte se dom förens slutet på inlägget.
Herregud, nu är jag så trött så jag orkar inte ens skriva.

Här är bilderna iaf!
Ellas säng...
Den andra bilden cpa.



Nu ska jag sova...  Godnatt!

(Jag orkar inte lägga in underskriften!)


Kommentarer
Postat av: emilia

så himla söt blogg du har ! :) <3

2009-10-17 @ 10:11:23
URL: http://emiliaalind.blogg.se/
Postat av: Leontina

du, du! titta på miiiig. titta, titta på mig, du!

2009-10-25 @ 22:21:14
URL: http://leontina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0