NEW MOON!

"Gud va sköööönt idag är det min `lediga dag´" (sa jag) Yh whatever engelska läxa och SO prov tills nästa dag GUD så ledig man kan vara!
Så jag har precis suttit och STRÄCK LÄST två hela kapitel i min SO bok.
Vanligtvis har jag inte så mkt emot SO men när man har missat 2 veckor pga sjukdom så har man ju lite att ta igen. Så ibland kan man säga att jag hatar SO.
Nog med det negativa säger Tage!!!
(Tage var guldfisken Hanna tog med sig till skolan idag) XD
Jo... Tage har nog rätt.
Men nu ska jag skriva lite twilight i alla fall!
Som ni vet så släpptes New Moon sountracket i sverige igår och jag (Som inte har köpt det, för att jag är en mkt pank människa) ska skriva vilka låtar som finns på det!!
NEW MOON SOUNDTRACK

Death Cab For Cutie - Meet me on the equinox

Band Of Skulls - Friends

Thom Yorke - Hearing Damage

Lykke Li - Possibility

The Killers - A white demon love song

Anya Marina - Satellite heart

Muse - I belong to you (NEW MOON)

Bon Iver & St. Vincent - Roslyn

Black Rebel Motorcycle Club - Done all wrong

Hurricane Bells - Monsters

Sea Wolf - The violet hour

Ok Go - Shooting the moon

Grizzly Bear - Slow life

Editors - No sound but the wind

Alexandre Desplat - New Moon (The meadow)

Dazzle moi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0