Läxor..

Uff, egentligen så borde jag sitta o göra SO och engelska.
Men jag ORKAR inte så jag skriver lite om min dag istället.
Imorse så tog det mig 20 min att komma upp ur sängen, så jag hade 10 min på mig att:
Sminka mig,
Välja kläder,
Sätta på mig kläder,
Fixa håret,
Kolla väskan,
Äta frukost,
Borsta tänderna,
Sätta på mig skorna,
Sätta på mig jackan.

Jag hann med näppe och näve. Det är därför jag alltid ser ut som ett vrak när jag kommer till skolan.
Jag måste alltid springa ner för backen till spårvagnshållplatsen men jag hinner alltid!!
Idag när jag satt på spårvagnen (En av dom nya) så satt jag på en sits som gled fram och tillbaka så, så fort spårvagnen åkte så åkte jag framåt och när den stanna så åkte jag bakåt. Inte sådär normalt utan jag gled liksom av stolen. Ja... Det var lite pinsamt. Idag hade i hemkunskap och vi bakade bullar. Det var meningen att man kulle få 10 bullar var av degen men jag och Emil satte ihop våra degar och gjorde fyra gigantiska bullar. Efter lektionen så gav jag bort mina två till Ella!
Åhh är jag inte bara ett helgon?
Ses sen lägger in ett till inlägg senare idag..
Puss o krame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0