Dålig uppdatering

Hej!
Det var länge sedan (förlåt alla ..... 0 läsare!)
Nu är det så att jag har verkligen inte haft någon lust att blogga den senaste tiden... Alltså verkligen ingen lust alls men nu, NU så ska det bloggas.
Det är nämligen så att jag ska göra om min blogg (Header osv.) men eftersom jag precis fått en ny Mac så har jag inte photoshop på den (ännu) så headern får vänta lite men den kommer. Dessutom så kommer jag inte få min system kamera förens jag fyller 15 så då när jag börjar lära mig foto så kommer det finnas ganska många bilder på bloggen!!
Wihuu!
Jag har varit sjuk idag förresten!
Jag vaknade 6:30 och kunde inte gå, ligga, stå, sitta jag har någon typ infektion eller ngt.
Men vi ses! Jag lovar att jag ska blogga mer!
lovelovelovelovelove

Kommentarer
Postat av: Daniela K

vad fin blogg du har, haft en bra jul?

kramar



2009-12-25 @ 23:24:43
URL: http://danielakromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0