Innedag

"Det fanns ingen choklad i affären idag... Men det fanns cheesedippers!!"

Fan! Jag har INGENTING snyggt som jag kan ha på mig som jag inte fryser ihjäl i nuförtiden!
Därför blir det alltid den stora röda tröjan istället... i.e Tomtemor tröjan... Inte roligt!
Jag får väl frysa imorgon då.
Hmm..
Idag så har det varit inomhus som gällt för mig (förutom när jag och Kaisa gick till kyrkan!) .... (FAN! Min konfabok är fortfarande borta... -.-) eftersom igår... Ja, jag har aldrig i hela mitt liv varit så kall som jag var igår.
Jag Mollie och Astrid sprang omkring och gjorde en remake av Pirates of the Caribbean 2...
Vi sprang alltså omkring fullt sminkade, med peruker, skjortor, pistoler och svärd.... På en lekplats.
Men det var värt! Annette (Spanska lärare) kommer inte kunna motstå vår kreativitet!
Juste, vi sa alla repliker på Spanska! :DD
Godnatt!

Dagens bild 8DD
XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0