Sent hela tiden.

MEN SHIT!
Det är ju HUR SVÅRT SOM HELST att klippa luggen!
(Speciellt när man tar kort samtidigt)
Och den blir ändå inte rak den blir helt skev och ojämn!
Jag får ryck! Ja, det får jag faktiskt. Jag rycker till så mycket att jag råkar klippa av hela luggen!!!!!!!
Hehe..... NAAAAT!
Aja, idag så var det lite sådär ni vet som är ganska vanligt nu för tiden dålig start på dagen kallas det.
Igår så glömde jag att ställa väckarklockan6:45 så jag sov till 7:29.
Min spårvagn går 7:30..
Först flög jag ut ur sängen och skrek rakt ut. Bara liksom "AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!" vilket jag trodde att man inte gjorde, jag trodde helt seriöst att folk bara gör det på film eller i böcker. Jag trodde fel.
Sen skrek jag lite till samtidigt som jag försökte sätta på mig något samtidigt som jag sminkade mig samtidigt som jag kollade på vasttrafik.se om det fanns någon spårvagn som skulle komma fram i tid, DET FANNS DET!
Jag åt en snabb frukost och sprang ner till hållplatsen där jag skulle ta den första spårvagnen en hållplats. Men sen kom jag på,
"JUSTE! Alla spårvagnar är försenade HELA TIDEN när det... Snöar.. Så den måste vara sen!!"
Detta kom jag alltså på 5min efter att den skulle ha kommit.
Så jag gick en hållplats och väntade istället på spårvagnen som skulle ta mig till skolan. Den var också sen och fullpackad och jag kom ändå 3min sent.
Ja.. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0