Lugg!

Idag så har Josefin varit här och vi har:
Klippt min lugg (!!!)
Bakat muffins tills imorgon
fotat lite
Ja kanske inte så mycket saker men det tog sin tid!
Först klippte vi luggen! Och den blev jättebra (TACK JOSSE) jag är verkligen nöjd!
Sen så började vi på muffinsarna första försöket blev misslyckat för att det stod inte hur mycket mjölk man skulle ha i.
Sedan så hällde vi i lite mjölk och då blev det bättre, sedan så dränkte vi dom med glacyr som var JÄTTE ÄCKLIG.
Så, då är jag iaf klar med morgondagens muffins.
Ni ska få se en bild på luggen men ni får se på måndag!
Jag har också hittat en låt på "(500) days of summer" soundtracket som heter she's got you high - Mumm-ra
Jättebra!!!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0