I höst måste jag...

- PLUGGA
- Börja fota mer
- Läsa ut twilight sagan (för 2 gången)
- Läsa ut Harry Potter serien
- Bli bättre på att hantera mina pengar
- Gå på fler twilight träffar
- blogga mer
- Skriv mer
- Spara till sommaren

I HELGEN MÅSTE JAG:
- Gå på liseberg
- Se på Rosa Pantern :D
- FOTA
- Plugga till provetMån... Hehe.

Ja då får vi se hur det går.
Grejen är att jag verkligen gillar att fota men eftersom jag har min pappas gamla (Ikke digital) så har man ingen andra chans när man tar ett kort och jag måste betala film och utskrivning av fotona själv.
Det kostar en förmögenhet och eftersom jag är så dålig på att hantera mina pengar så skiter det sig just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0