Egentligen...

Egentligen så borde jag sova nu, med skola och prov och allt imorrn men vem FAN kan sova när det regnar och blåser såhär.
Hoppas att min blogg blir mer populär än förut! Ska verkligen försöka nu, asså att blogga varje dag och skriva intressanta saker men det kan bli lite svårt när man inte lever ett så intressant liv, DÄRFÖR(!!!)  så ska jag börja skriva mer Twilight fanfiction. Ja ni hörde rätt jag är en sådan som skriker till varje gång jag ser en silver volvo och någonstans där inne i min puttinuttiga hjärna så tror en liten naive del av mig att jag faktiskt kommer bli vampyr... Nån gång. Äsch, jag får leva mitt interessanta, äventyrliga och romantiska liv genom min fanfiction och resten... Ja den får ni ju läsa om här!
AAAAAAAAAAAAAAA! moderjord är arg! SHIIT! Snälla hjääälp! >(>o<)<
....
Så... Pewh...

God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0