Dagen! 7/10

Ja idag så har det inte hänt så mkt förutom att mamma skrämde skiten ur mig imorse.
Jag vaknade som vanligt av att den j*kla väckarklockan ringde och som vanligt snoozade jag den och somnade om. Men jag kunde inte somna om för allt verkade lite för ljust för att vara kl 7 på morgonen men jag ignorerade det tills
väckarklockan ringde igen och jag snoozade den. Efter ett tag kom mamma up men istället för att säga:
"VAKNA!" så sa hon.
"Hej gumman det e snart dags för lunch." Jag flög upp ur sängen!
"HERREGUD! VAD ÄR KLOCKAN VILKEN DAG ÄR DET! SHIIIT! FAN FAN FAN!" Då skrattade mamma medan jag hennes stackars lilla dotter dog av lättnad. Det visade sig att vi hade sovmorgon till kl 9:30 och att mamma hade skojat med mig.... Ha. Ha. Ha.
Kemi provet gick bra.. Det visade sig att min blandning inte ens hade några ämnen i sig utan det var bara färgat vatten -.-' det kändes lite meningslöst då...
Efter det hade jag hemspråk. Tio min innan vi sluta så gick brandlarmet och alla fick gå hem ^^
Sen hade jag Konfa möte och dirket när jag kom hem spanska plugg. Det är tufft att vara 14 ><
Aja hoppas alla hade en bättre dag än moi!
XOXOXOXOXO

Kommentarer
Postat av: cassandra

SV: Hur kränker jag Mollie ?

Jag skrev att hon var falsk - men det var hon faktikst då.

Att bara klicka mig och hålla på så som hon gjorde var inte alls snällt.



Om du är besviken ska du veta vad jag är.

Jag har ställt upp för henne så mycket, och jag är inte längre hennes vän. Varför ?

För att jag sa att det skulle bli sent.



Men jag sa inte något mer än det. Vet du varför ?

Hon ville inte lyssna mer och la på.



Hur ska jag kunna prata med någon som ignorerar mig, blockar mig från bdb & msn och inte vill lyssna ?



Jag blev faktiskt ledsen när hon gjorde såhär, "dumpade" mig för att jag inte ville vänta en timma på henne.



Och det var ju inte ens så, men hon vill ju inte lyssna på mig, så vad fan ska jag göra ?



Jag blev faktsikt arg också, för allt det här är ett stort missförstånd, men nej, det spelar ingen roll.



Jag vet att jag verkar vara världens sämsta kompis, men hur skulle du reagera om din kompis valde att dumpa dig pga av något som inte ens skulle hänt om hon lyssnat på dig istället för att lägga på ?



Det är inte alls kul, kan jag säga dig. Jag vet att du är mycket bättre kompis med Mollie än du är med mig, och jag förstår att du blir sur, men jag tycker inte jag kränker henne mer än hon kränker mig.



Jag hoppas att det löser sig, för jag tycker inte det är kul att vara såhär ovän med någon, men snälla, försök förstå. Tänk dig in i min situation, eller nåt, men försök först iallafall ?



Hoppas du förstår mig ...

2009-10-07 @ 22:07:36
URL: http://cassandraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0