500 days of summer, höst och musik!

Ja, i föregår så såg jag filmen (500) days of summer med Elin och Mar.
Den filmen är SÅ bra! Det är verkligen en av mina favorit filmer. I örjan så tänkte jag: Det kommer säkert va en såndär "må bra" amerikansk kärleks komedi.
Men den var orginell och skådespelarna var jättebra (<3 Joseph Gordon-Levitt)!! Verkligen värd att se, helt udnerbar.
ETT MÄSTERVERK!
Iaf jag blev helt kär i musiken som dom hade filmen och så hittade jag sountracket på Itunes!
Men eftersom jag inte har några pengar förens imorgon så kan jag inte köpa det men nu sitter jag och knarkar det på youtube.
Här är en lista:
Dom understrukna är mina favoriter.
1. A story of boy meets girl - Mychael Danna and Rob Simonsen
2. Us - Regina Spektor
3. There is a light that never goes out - The Smiths
4. Bad Kids - Black Lips
5. Please, please, please let me get what I want - The Smiths
6. There goes the fear - Doves
7. You make my dreams - Hall & Oates
8. Sweet disposition - The Temper Trap
9. Quelqu'un m'a dit - Carla Bruni
10. Mushaboom - Feist
11. Hero - Regina Spektor
12. Bookend - Simon & Garfunkel
13. Vagabond - Wolfmother
14. She's got you high - Mumm-Ra
15. Here Comes Your Man - Meaghan Smith
16. Please, please, please let me get what I want - She & Him

Man kan också köpa det 9 kr dyrare albumet med tre bonus låtar:
Sugar Town - Zooey Deschanel
Here Comes Your Man - Joseph Gordon-Levitt
At Last - Kevin Michael

Både låtarna och filmen är ett måste!

Kommentarer
Postat av: Agnès

tack tack ! Din är också fin ^^

2009-10-29 @ 21:26:39
URL: http://forkstwilight.blogg.se/
Postat av: nina

hahahaha andas klara!! det finns tror jag! pratade med massor på träffen och typ alla hade sett massor av de! hahaha om du undrar så är det typ årets populäraste tröja? haha! men jag ska köpa den imorn, så ja kan kolla om det finns många kvar, smsar me en gång :D!

2009-10-29 @ 22:17:15
URL: http://ninakartal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0