Fjortis på Halloween!

Hej, nu har jag precis kommit hem från grannens halloween fest!
Det var ganska roligt och Mollie följde med. Vi klädde ut oss till....... FJOOOORTISAR!
Vi gick med Erik, oskar, axel, felix, jonathan, svante och småkillarna på bus eller godis!!
Det gick ganska braoo.
Aja iaf jag glömde kamera och mobil hemma så det blev inga bilder förutom på Mollies blogg (Eillom.blogg.se)
jaaaaa... så det var nog min kväll på dagen idag så var jag på twilight träff jag har inte varit på någon på jättelänge så det var roligt! Jag hade sminkat mig så på vägen dit så stirrade alla på mig. Nä jag gick hemifrån tyckte jag inte att det var SÅÅÅÅ mycket men när jag såg mig själv i fönstret på akademi bokhandeln så upptäckte jag att jag kanske hade liiiite mycket skuggning under ögonen (Jag var vampyr).
Sååå nu är det nog dags att tvätta bort sminket och kolla på nåt på TV.
ADIOS!

Kommentarer
Postat av: nina

den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)

2009-11-01 @ 01:15:05
URL: http://ninakartal.blogg.se/
Postat av: v~

Jag såg att du hade kommenterat på hot gossips inlägg om dessie & kissie med godis osv..



Jag kan förklara eftersom att jag endå tipsade,det var så att Dessie skrev ett inlägg först och sen raderade hon det,sen skrev kissie också inlägget och då tänkte väl dessie att hon kan väl publicera inlägget senare istället så det ser ut som att jag har härmat en storbloggare ist eller någonting.

Jag har bild bevis! :)



Tror hot gossip också kommer förklara ungefär samma!

2009-11-01 @ 17:39:51
URL: http://wictoriapersson.blogg.se/
Postat av: Claudia

fin blogg! :)

2009-11-01 @ 18:39:27
URL: http://claudiamartinsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för frågan sötnos och tusen tack arr du tycker att vår blogg är bra, det värmer! <3

Kolla gärna in på bloggen med jämna mellanrum så uppdaterar vi svaren så snart som möjligt :)

Kramar <3

2009-11-01 @ 21:17:49
URL: http://nattievikkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0