6 Oktober 19:24

Första inlägget då. A, första... Av typ.... Många... . ....
Äsch jag vet inte -.-'
Aja iaf IDAG så är det den 6 oktober vilket betyder att imorgon så kommer jag officielt vara DÖD pga ett kemiprov.
Ja, jag är svag ung och dum ett Kemiprov can kill me anytime.
Provet går ut på att man får en hemlig blandning och man ska göra 4 laborationer på den för att se vad den innehåller!
Med andra ord man ska kunna FYRA LABORATIONER UTANTILL!
Ja, Man får väl göra det bästa av det...

"Strike a pose!"

"Pose and pose and pose!"


"Work it! Work it!"

"Tigress! Rawr!! Rawr!"

Ne nu måste jag faktiskt plugga lite!


"Its a wrap people! Its a wrap!"


Kommentarer
Postat av: yaww big sistahh

håhå, du är så söt syster

2009-10-06 @ 20:39:22
Postat av: Cassandra

Shiit ! ;o

Stackars dig ! Jag kan knappt den kemiska betäckningen för vatten ;s

Hoppas du är bättre än jag ^^

Lycka till ! (:

2009-10-06 @ 21:06:41
URL: http://cassandraz.blogg.se/
Postat av: Mollie ♥

strike a pose!

i like you girl (;

2009-10-06 @ 22:01:26
URL: http://eillom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0